2010. július 4., vasárnap

regnemirtammar.


regen irtam.itt az ideje bepotolni:).juli 1: szabi haverja du. felvett msnre. megigérte h beszel szabi fejevel. eleinte nem akartam elmondnai semmit ennek a fiunak(kristof-kcm)aztan vmi azt sugta neki elmondhatok barmit. es benne azota sem csalodta nagyon megszerettem.eszméletlen jofej es megértő. nah szval beszelt szabi fejevel. nagy nehezen belementem a taliba szabival. egy gyönyörű vörösrozsaval vart. nagyon jo volt vele.:)masnap együtt mentünk strandra ez igy egy jonap volt:).
aztan jött ez a mainap. ma nagyon összevesztünk találkoztam baratnommel nem csörgettem emg es besertodott deh tudtam h ugyisjon a varosba. nah m1. aztan taliztunk elmentünk egy jatszira a nagyallo fele. ott is megint összevesztünk deh anynira h megmndtam neki ha memer üti elmegyek. megütötte a kezemet és én fogtam maam eljöttem utánna visszakaratma fordulni jön felémés elmegy mellettem. bocsánatot kértem pedig nem éreztem hibásnak magamat. ez nallam nagy tet ha ilyet teszek. nah igen. ő mg mintha nem léteznek. ugyerzem nem szeret már annyira.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése