2010. június 28., hétfő

fájdalom.


miert van az h az ember mindig csak ugyanazt kapja? legyen az barát kapcsolat legjobbbarátnő haver család. ugyanazt kapja vissza, csak a fájdalmat. ma este besokaltam. alig mozdulok kivalahova deh ha eltünök4-5 max 6orára természetesen ugy h tudják anyáék hol vagyok legkésőbb mikorra jövök mégsem joez nekik. szerintük sokat csavargok . feltenek. pedig en nem az egy szem pici lányuk vagyok erdekes modon a hugomat nem kezelik igy neki körbe van nyalva a segge ő 12 évesen ugy öltözhet mint én még msot 17 majd 18 evesen SEM! értem én h XXI. század deh könyörgöm akkor én miért nem tehetem meg azt amit ő 12 évesen?! sajnos ma már a 12 -13 éves kispicsák már orbaszája baszatják magukat mikor melyik pasival mikor melyik bokorban mosdoban vagy épp a busszmegálloban szopja le az 5 percel előtte megismert személyt. annyira hányok ezektől! miért változott ekkorát a világ! lenne inkább az h 16 éves korig nem mehetnek szorakozni 10nél nem maradhatnának tovább az utcán én sose voltam ilyen gyerek . lehet h olyan mintha irigy lennek nemtudom. szörnyen érzem magamat.=(

“A siker titka, hogy megtanuld, hogyan használd fel a fájdalmat és az örömöt ahelyett, hogy a fájdalom és az öröm használna ki téged. Ha ezt megtanulod, te tartod kézben az életedet, ha elmulasztod, kiszolgáltatod magad az életnek.” (Anthony Robbins)

bárcsak ennyire könnyű lenne ahogy olvasom.

2ev es go nemet. orokre.enaztmondom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése