2010. június 22., kedd

ideg


nah mostmar végkepp ideges vagyok. elegem van nagyon kiakadtam. lassan feleve van baratom.utobbiidőkben eleg rossz a kapcsolatunk. elvileg ugy erzi h nem szeretem mert en nem ugy mutatom ki a szerelmet szeretetet mint más lányok. nah m1. 2napja majdhogynem nem is tudom mi van vele tegnap este betegre aggodtam magamat mire fél10re hazaállitott és nagy nehezen méltóztatott felhivni aztis nyögdéselve. nah m1 kissé összekaptunk. ma semmit se tudtam rola csak megcsörgetett fél8kor. hát ebből elgalább tudtam h él egésznap aggodta am miatt deh nem baj leszarja^^. felhivom és állitolag a haverja nagyanyáéknál vannak. deh nem hiszem mert akk nem olyan zaj van mögötte amit hallottam. deh en ezen mar sirni nem tudok. csak nevetni h h lehetek ilyen hülye ..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése