2010. június 28., hétfő


sziasztok . ismet egy hetfoi nap. ugyvolt h megyek anyaval meggyet szedni vagy csirketpucolni nagyapamhoz mert megigertem. erre fel direkt lefekütem 1:30kor h felkeljek 8kor . seggáz anyam persze h nem keltett fel miert is ne.. felhivotam háromnegyed9kor mert felriadtam erre azt mondta h nemtudjak h meg hovamennek inkabb vigyazzak tesomekra deh bátyám is itthon van akk ő miért nem tudott?=/. nah m1. most kaptam a hirt h kint vannak mikepércsen meggyet szedni köszi anyu(Y)ugyimádlak. nah m1 konyhát rendbe raktam csináltam csokisvajremet megetem 3szelet kenyeret vele. rendbe dobtam a szobámat is. estefele megyunk Adryval varos.lehet kihivom göbit is ha akar jonni^^ .tegnap ota beszelunk deh tok jo fej sztem^^tok jo azt mondta h jonni fog^^. szerda remelem jolesz sracok . Adryym,Kittiim,Andii:DLLL.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése