2010. június 27., vasárnap

mese.


sziasztok. parnapja nem irtam most bepotolom. a draga baratom szabi-szabolcs kinek h tetszik most xanaxot szed és igy kevesebbet veszekszünk az tuti vagyis ez az elmult 2napban megmutatkozott. anya azt mondta aludjak lent nalla penteken este h tegyem rendbe a kapcsolatunkaat mert elegge szetesett szakitas fele voltunk. osztalytasam battyaval egy aprnapja ujra joban vagyunk. aznap este mikor elkedztünk ujra beszelni félorara felhivott es annyirajovolt hallani a hangjat ujra. masnap este 15 percet beszeltunk telefonon egyre jobban ereztem h mennyire hianyzott ha nem besezltunk. tegnap elott este felhivott szabolcsom erdekes dolgot mondott a teloba amire o megharagudott ram. ugyerezte felultettem h nem metnem kihozzajuk nanasra sutni es masnap meg furdobe. pedig akartam. deh ugytunik ujra harag lesz koztunkamit nem akarok mert nekem nagyon fontos es hianyzik h beszeljunk . péntek este vele almodtam. tegnap nagyo berugott az en hibambol. h megharaudott ram. nem tudom mit tettem volna ha még tobbet iszik sajnalom norci szeretlek=(. es hianyzol. a beszelgetes minden.
annyira buta tud lenni neha az ember egy kis boldogsagert.remelem szerdan ottlesznek okis.L.
most eleg volt ennyih:)majd meg irok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése